نی نی یاری، صدیقه حیدری : اتاق نشیمن یکی از اتاق های مهم هر خانه ای است و بدون این اتاق ، خانه کامل و بی عیب شناخته نمی شود. برای پذیرایی از مهمانانتان به این اتاق نیاز دارید و مطمئنا خواستار طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن به بهترین و زیباترین شکل هستید. بیشتر افراد اتاق نشیمن را براساس شخصیت خود می آرایند، همچنین ممکن است دنباله رو نظر دیگران باشند. در اینجا نکاتی را جهت انتخاب مدل مطلوب چیدمان اتاق نشیمن با همدیگر مرور می کنیم.

 

اگر احساس می کنید شخصیت پویا و پرانرژی دارید، این ترکیب رنگ اتاق نشیمن مناسب شماست!

معمولا یک رنگ خاص در اتاق نشیمن حکمفرماست ولی ممکن است با چنین دکوراسیونی خسته شده باشید ، بنابرین ترکیب رنگ اتاق نشیمن برای شما و خانواده تان موضوع تازه ای است. موضوع سختی نیست ، فقط باید رنگ های مختلف موجود در اتاق نشیمن را با هم ترکیب کنید. اگر از رنگ های بیشتری استفاده کنید، اتاق شما جذاب تر خواهد شد، ترکیب رنگ اتاق نشیمن جو شادی ایجاد می کند. باور داریم که اتاق نشیمن احساس خوشایندی برای میهمانان شما فراهم می کند. درباره تاثیر و نقش رنگ ها در دکوراسیون پست دکوراسیون منزل و جادوی هارمونی رنگ ها  را حتما مطالعه کنید.

اتاق کوچک را نمی توان با رنگ های زیادی آراسته کرد. استفاده زیاد از رنگ ها باعث احساس تنگی و محدودیت در اتاق می شود. بعضی اصرار دارند که رنگ های زیادی را در اتاق کوچک به کار ببرند ولی نتیجه کار مورد پسند نمی شود. به هرحال شما در انتخاب آزادید، ممکن است روش و سلیقه شما با نظر معمول افراد متفاوت باشد.