دکوراسیون آشپزخانه مانند سایر بخش های منزل در فراهم کردن محیطی دلنشین و مطلوب برای اعضای خانواده اهمیت دارد و زیباسازی آن می تواند دور هم بودن خانواده را . به همین علت است که چیدمان و دکوراسیون این بخش نیز به موازات دیگر نقاط خانه مورد اقبال طراحان دکوراسیون قرار گرفته است. نکته قابل توجه در انتخاب دکوراسیون اشپزخانه این است که دکوراسیون انتخابی با سلایق، فرهنگ زندگی رو روحیات افراد خانواده به ویژه خانم خانه که ساعات بیشتری را در آن می گذراند، سازگار باشد. به عبارت بهتر صرفاً پیروی از مد روز و یا تقلید از دکوراسیون های دیگران نمی تواند گزینه مناسبی برای انتخاب یک دکوراسیون دلنشین و آرامش بخش باشد.

 

نمونه هایی از دکوراسیون آشپزخانه به سبک مدرن

تصاویری که مشاهده می کنید عکسهای دکوراسیون آشپزخانه شیک و فوق العاده زیبا است که برای کاربران عزیز و علاقه مندان به تصاویر دکوراسیون داخلی آماده شده و قابل مشاهده و ذخیره کردن بر روی سیستم کامپیوتری می باشد. امیدوارم از دیدن عکسهای دکوراسیون آشپزخانه شیک و فوق العاده زیبا لذت ببرید.

 

در تصاویر زیر طراحی های دکوراسیون مختلفی را از زاویه ها و نماهای متفاوت مشاهده خواهید کرد. برای نمونه در اولین تصویر استفاده از چوب وجه قالب بوده و کسانی که به نمای چوب و استفاده از آن در دکوراسیون را می پسندند می توانند این مدل را نیز در نظر داشته باشند. در ادامه طرحی از دکوراسیون آشپزخانه اپن که به سبک مدرن طراحی شده است به چشم می خورد که  مناسب کسانی که در چیدمان منزل طرفدار سبک های جمع و جور بوده و مینیمال هستند.

در مورد بعدی چیدمانی را خواهید دید که در آن رنگ قرمز وجه غالب نما را به خود اختصاص داده است، طرفداران رنگ های گرم به خصوص رنگ قرمز با قرار گرفتن در این آشپزخانه قرمز  هیجان زده خواهند شد. 

منبع : سایت نون و آب