نی نی یاری: دنبال کیک تولد کودک برای مراسم جشن تولد هستید؟ نظرتان در مورد کیک تولد میکی موس چیست؟ میکی ماوس کارتون محبوب کودکان است. خیلی اوقات بچه ها مانند کاراکتر کارتون مورد علاقه خود عمل می کنند. پس می توانید کیک را آن طوری که بچه تان دوست دارد تزئین کنید.

باید به شکل میکی ماوس توجه کنید، بعد می توانید تزئینی را در قسمت بالای کیک یا در قسمت اصلی آن ایجاد کنید. اگر زمان زیادی برای درست کردن کیک ندارید می توانید از پنکیک ها استفاده کنید.

کیک تولد میکی ماوس را برای جشن تولد درست کنید و بخش های مختلف را تا جایی که ممکن است به خوبی تزئین کنید. می توانید یک کیک بزرگ به عنوان کیک اصلی درست کنید و  پنکیک هایی را با طرح میکی ماوس تهیه ببیند. این پنکیک ها کودکان را خوشحال می کند چون آن ها می توانند مستقیما شخصیت مورد علاقه شان را ببینند.

بعد از اتمام درست کردن کیک تولد میکی موس می توانید کیک را با ایده های خلاقانه خود تزئین کنید. می توانید برخی شخصیت های کارتونی را بالای کیک برای همراهی با میکی موس اضافه کنید. قبل از شروع جشن تولد ، کیک را آماده و در یخچال قرار دهید، کیک خوشمزه تر خواهد شد.

 

کیک تولد کودک با طرح میکی ماوس 

مدل کیک تولد کودک  یکسالگی

کیک تولد کودک

کیک تولد میکی ماوس برای یکسالگی کیک تولد کودک

کیک تولد میکی موس با ژله تصویری کیک تولد کودک

مدل کیک تولد دخترانه کیک تولد کودک

 انواع مدل های کیک تولد میکی ماوس برای بچه ها 

شخصیت کارتونی دیگری که در میان بچه ها بویژه دختر بچه ها طرفداران زیادی دارد هلو کیتی است. تم هلو کیتی می تواند ایده خوبی برای جشن تولد و یا مدل کیک تولد کودک باشد . طرح های این مدل کیک تولد را در مطلب کیک تولد هلو کیتی برای جشن های بچه ها ببنید . با الهام از این عکس ها می توانید به راحتی در خانه هم کیک تولد کودک را تهیه کنید. 

 

کیک تولد هلو کیتی

 

با مراجعه به مطالب  کیک تولد 1 سالگی دختر بچه ها   انواع کیک تولد ها ی یکسالگی را مشاهده کنید.