نی نی یاری، صدیقه حیدری : اگر برای طراحی اتاق کودک خود دنبال بهترین ایده ها هستید و یا در جستجوی قشنگ ترین تم های اتاق خواب کودک هستید. نگران نباشید این صفحه را دنبال کنید و بهترین ایده ها را دریافت کنید. امروز ، قصد داریم ایده های طراحی اتاق کودک دخترانه را به اشتراک بگذاریم. مهم نیست دخترتان در سن نوجوانی باشد یا کوچک تر ، مهم دکوراسیون و ایده برای اتاق خواب اوست. ابتدا بهتر است چند نکته مهم را  در ذهن داشته باشید و رعایت کنید.

 

1150

 

1 –   اگر می خواهید یک اثر آرامش بخش ایجاد کنید رنگ پایه روشن با هاله هایی از رنگ تیره را انتخاب کنید.

2 –  قبل تزئین اتاق دخترتان می توانید از چیزهایی که او خیلی دوست دارد الهام بگیرید. مثلا اگر او پروانه ها را دوست دارد شما می توانید از استیکر پروانه در طراحی اتاق کودک تان استفاده کنید.

3 –   سعی کنید لوازم تختخواب و مبل را راحت و نرم انتخاب کنید.

4 –  حس سرزندگی و شادی  را در انتخاب های خود مد نظر قرار دهید.  

5 –    یکنواخت نباشید. نباید فقط از یک رنگ استفاده کنید.

6 –    به جرئیات روشنایی خانه بیشتر از وسایل اتاق توجه کنید.

7 –   رنگی که دخترتان دوست دارد را انتخاب کنید . اگر او درباره این سردرگم است شما می توانید با محدود کردن انتخاب ها کمکش کنید. راهنمای تصویری انتخاب رنگ اتاق کودک در مطلب بهتربن انتخاب برای رنگ آمیزی اتاق کودک چیست؟  اطلاعات بیشتر و کامل تری را از رنگ ها و ویژگی های هر یک برای اتاق بچه ها در اختیارتان قرار می دهد. 

8 –     در چیدمان اتاق خواب کودک می توانید با استفاده از فضاهای کاری و قفسه کتاب ، شکل اتاق را از یک اتاق تزئینی به یک اتاق کاربردی تغییر دهید.

9 –   فراموش نکنید که به اتاق خواب دخترتان آینه اضافه کنید.

حالا نگاهی می اندازیم به برخی تصاویر که ایده های مختلفی را  برای تزئین اتاق خواب نشان می دهند.

 

تم صورتی و سفید : پر طرفدار در طراحی اتاق کودک 

 

1-pink-stylish-room-decoration

این تم صورتی و سفید برای اتاق خواب خیلی خوشایند و شاد به نظر می رسد . میز کامپیوتر، صندلی، قفسه ها ، کابینت دیواری، تخت با بالش های راحت ، موزاییک سفید کف همراه قالیچه صورتی ، در یک کلام همه انتخاب ها در این تم هماهنگ به نظر می رسد. رنگ سفید و صورتی را در مطلب طراحی اتاق کودک با طرح هلو کیتی هم می توانید مشاهده کنید.

 

ایده دکوراسیون اتاق با تم بنفش، قرمز و سفید

 تخت سفید، قالیچه قلبی شکل قرمز روی کف سفید رنگ اتاق، پرده های سفید، قفسه بنفش روشن و غیره . هرچیزی خیلی خوب جایگذاری شده است.

 

طراحی اتاق کودک

 

تم آبی آسمانی اتاق خواب

نقاشی سقف به شکل آسمان ، دیوار و کف آبی آسمانی، اتاقی خلوت با وسایل کاربردی ، پرده های رنگی اطراف تخت خیلی جذاب به نظر می رسد. روی هم رفته ، طراحی اتاق کودک با این ایده یک اتاق رویایی و دلپذیر برای دختر ها می سازد. 

 

3-kids-girl-room-decoration-ideas

 

اتاقی با تم رنگ مغز پسته ای و صورتی

 دیوارهایی به رنگ مغز پسته ای، بالش ها و پرده های صورتی، رو تختی توپ توپی ، وسایل خانه سفید و صورتی و مهم تر از همه انتخاب وسایل کاملا هماهنگ و بدون نقص است.

4-teenager-room-decoration-for-girls

دیوارهایی به رنگ مغز پسته ای، بالش ها و پرده های صورتی، رو تختی توپ توپی ، وسایل خانه سفید و صورتی و مهم تر از همه انتخاب وسایل کاملا هماهنگ و بدون نقص است.