فکر خرید لباس و چیدمان اتاق نوزاد یکی از دغدغه های پدر و مادرهایی است که قرار است کوچولویی به جمع خانوادگی شان اضافه شود. معمولا این دغدغه درمورد بچه اول بیشتر است. دیدن تصاویری از چیدمان اتاق نوزادان ایده هایی ارائه می دهد که برای هر پدر و مادری کمک کننده است. معمولا انتخاب های اتاق نوزاد پسر نسبت به اتاق نوزادان دختر از نظر رنگ و مدل محدودتر است. در این بخش تصاویر از چیدمان اتاق نوزاد پسر ارائه شده است که می توان از آن ها الهام گرفت.

ایده های الهام بخش دکوراسیون اتاق نوزاد پسر

اتاق نوزاد پسر با تختخواب ساده، فرش، مبل و قفسه ها برای نگهداری عروسک های حیوانات متفاوت جذاب شده است. همچنین دیوار با کاغذدیواری ملایمی آراسته شده است.

اتاق نوزاد پسر
اتاق نوزاد با دیوارهایی به رنگ کرم، تختخواب سفید، قفسه ها، مبل ، میز گرد و لامپ تزئین شده است، پرده هایی به رنگ آبی و سفید برای پنجره ها درنظر گرفته شده است.

دکوراسیون اتاق نوزاد پسر
اتاقی راحت برای نوزادهای پسر دوقلو با دو تختخواب چوبی، میز کنار تخت و آباژور. این اتاق با عروسک های به شکل خرس و قاب عکس های روی دیوار زیباتر شده است.

اتاق خواب نوزادان دوقلو
اتاقی برای نوزاد که دیوارهای راه راه سفید و سبز آن با تختخواب چوبی و صندلی سفید رنگ کامل شده است.

دکوراسیون اتاق نوزاد پسر

اتاقی برای نوزاد پسر با تختخواب چوبی همراه با روتختی راه راه آن به تصویر کشیده شده است. این اتاق همچنین شامل قفسه های چوبی ، مبل و پرده هایی منحصر به فرد است.

دکوراسیون اتاق نوزاد پسر
اتاق آبی رنگ برای نوزاد پسر با پنجره های سفید، تخت سفید و روتختی آبی آن آراسته شده است. این اتاق همچنین شامل گنجه کشودار و لامپ رومیزی برروی آن است.

اتاق خواب نوزاد پسر
اتاقی برای نوزاد پسر که با داشتن کف چوبی، دیوارهای به رنگ سفید، تخت چوبی و کشو به سادگی طراحی شده است.

اتاق خواب نوزاد پسر

برای کسب ایده های بهتر سری قبلی دکوراسیون اتاق نوزاد را با مراجعه به مطلب ایده های دکوراسیون اتاق نوزاد ببینید.