نی نی یاری، خانم رباع:   پس از آموزش های تزئین تخم مرغ با دستمال کاغذی ، درست کردن تخم مرغ رنگی با طرح برگ و ساخت کارت پستال تخم مرغی در این مطلب آموزش تزئین تخم مرغ به صورت خرگوش را برای شما آماده کرده ایم. امیدواریم از ایده این تخم مرغ های تزئینی در سفره عید و یا جشن های خود استفاده کنید. فراموش نکنید که شریک کردن کودکان در تزئین این تخم مرغ ها هم لحظات خوشی را برای شما و آنها به همراه دارد و هم حس مسئولیت پذیری، خلاقیت و اعتماد به نفس کودکان را افزایش می دهد.

 

تزیین تخم مرغ به شکل خرگوش

وسایل مورد نیاز برای تزیین تخم مرغ به شکل خرگوش:

الگوی گوشهای خرگوش (دانلود الگوی گوشهای خرگوش)

قیچی

زرورق

چسپ

تخم مرغ خالی شده

مداد رنگی

منگوله

کاغذ کاپ کیک

 

آموزش تزیین تخم مرغ به شکل خرگوش

  • مانند تمام آموزش های تزیین تخم مرغ، ابتدا محتوای تخم مرغ را خالی کنید. برای خالی کردن محتوا به آرامی و با احتیاط با چاقو دو سر تخم مرغ را سوراغ کنید و با یک سوزن یا شی نوک تیز باریک زرده را بشکافید و محتوا را خالی کنید. پیش از آن شستن تخم مرغ را فراموش نکنید.
  • با استفاده از الگو 2 گوش خرگوش از زرورق ها ببرید. پایین هر گوش را تا کنید و به داخل آن چسپ بزنید و به تخم مرغ بچسپانید. با مداد رنگی چشم بکشید.
  • به جای دماغ یک منگوله روی یکی از سوراخ هایی که برای خالی کردن محتوای تخم مرغ ایجاد شده بچسپانید. برای دم یک منگوله ی بزرگتر روی سوراخ دیگر بچسپانید.
  • از باقی مانده زرورق برای درست کردن رشته های باریکی که قرار است جای علف باشند استفاده کنید و همه چیز را در کاغذ کاپ کیک بچینید.
  • تخم مرغ های خرگوشی شما آماده هستند، می توانید از آنها استفاده کنید.