بسیاری از مادران از خطرات گوشی موبایل برای بچه ها آگاه بوده و از کارشناسان سوال می کنند که تبلت را چگونه از کودک مان جدا کنیم؟ . کارشناسان علوم تربیتی نیز بارها اشاره و تاکید کرده اند که برای جدا کردن کودکان از موبایل، بازی های کامپیوتری، تبلت، انیمیشن ها و … که باعث بروز اختلالات جسمی و روحی متعدد برای آنها شده و در مواردی سلامت کودک را به طور جدی تهدید می کند، از بازی های متداول و مناسب سن کودکان استفاده کنند.

 

بازی های حرکتی، بازی های مهارتی و بازی های فکری از مهمترین گروه های بازی هستند که می توانند در ابعاد مختلف سبب تقویت سلامت جسمی و روحی کودک شوند. از جمله بازی های فکری، بازی محبوب ماز است که در سطح بندی های گوناگون و برای گروه های سنی مختلف حتی بزرگسالان ارائه می شود.

 

در این پست دانلود بازی ماز را برای شما در نظر گرفته ایم. این بازی مناسب رده های سنی 2 تا 4 سال و 4 تا 6 سال می باشد و کودکانی که بهره هوشی متوسط داشته و در گذشته نیز نمونه های ساده تر بازی ماز را انجام داده باشند با اندکی راهنمائی می توانند بازی را حل کنند. البته برخی کودکان برای تجزیه و تحلیل های ذهنی به اندکی زمان نیاز دارند که موضوعی طبیعی است.

 

به صفحه ماز زیر نگاه کنید. می توانید هنری کوچولو را راهنمایی کنید تا به سگش برسد؟

 

دانلود بازی ماز به صورت فایل pdf

دانلود بازی ماز