نی نی یاری، خانم رباع: امروز به بحث اسباب اتاق کودک می پردازیم. چه چیزهایی باید در اتاق کودک باشد؟ چگونه انتخاب کنیم؟ چگونه زیبا و مدرن دکور کنیم؟اسباب اتاق کودک چه چیزی است؟ به جواب همه ی این سوالات در ادامه خواهیم پرداخت.

 

اسباب اتاق کودک: وسایل ضروری و غیر ضروری

تقریبا هر اتاق خوابی به یک تخت ، کمد و میز کنار آن نیاز دارد. این ها اساس اسباب اتاق کودک هستند. از وسایل ضروری که بگذریم باید نگاهی به فعالیت های روزانه ی کودک خود در اتاقش بیاندازید. قفسه کتابها، میز بازی و یک میز تحریر می توانند بنا به علاقه مندی کودکتان و فعالیت هایش بسیار مورد استفاده قرار بگیرند.

 

هنگام انتخاب اسباب اتاق کودک هدف خود برای کاربرد اتاق، تم و استایل اتاق را در نظر بگیرید. برای بچه ای که تازه گهواره را فراموش کرده و سعی دارد به تخت کودک عادت کند تختی با حفاظ در اطراف آن بسیار مناسب است. اگر اتاق را برای کودکی طراحی می کنید که در آینده ی نزدیک ممکن است خواهر یا برادرش هم اتاقی او شوند تخت های متحرک و تا شو می توانند گزینه بسیار مناسبی باشند.

اسباب اتاق کودک

اسباب اتاق کودک و فضای اتاق

وقتی فضای کمی برای کمد ها دارید یک صندوقچه و یا به اصطلاح قدیمی ها گنجه می تواند لباس ها را در خود مرتب نگه دارد و یا حتی برای جمع کردن سی دی های بازی و دی وی دی های کارتون از آن استفاده شود. قبل از خرید اسباب اتاق کودک باید به فضای اتاق خود فکر کرد چرا که همه چیز باید در اتاق جا گیرد. حتی می توانید یک نقشه روی کاغذ بکشید و جای وسایل را در آن مشخص کنید.

اسباب چند منظوره مخصوصا آن هایی که حالت انبار و کمد دارند اجازه می دهند از فضا به خوبی استفاده کنید. برای مثال تخت با چندین کشو در آن بسیاری از لباس ها و وسایل کودک را در خود جمع خواهد کرد.

اگر فضای اتاق بزرگ است گذاشتن یک میز بازی ایده ی فوق العاده ای است، این کار کودک را به انجام بازی های پازلی و معمایی و خلاقانه تشویق می کند.

اسباب اتاق کودک

چنانچه به دنبال مطالب بیشتری در زمینه دکوراسیون اتاق کودک هستید پیشنهاد می کنیم ۸ راه چیدن یک اتاق خواب شیک برای کودک را مطالعه کنید و یا به دیوار اتاق کودک را چگونه نقاشی کنیم؟ سری بزنید.