نی نی یاری، خانم باع: این گردنبند بسیار زیباست و با به گردن انداختن آن به نظر می رسد که قطعه ای از کهکشان را به گردن خود آویخته اید. شاید فکر کنید که ساخت گردنبند کهکشانی بسیار سخت است و شما نمی توانید آن را بسازید یا حتی اگر بتوانید وسایل آن در دسترس نیست و ساخت این گردنبند کهکشانی در خانه محال است. البته حق هم دارید ظاهر کار حاکی از همین است. اما بر خلاف ظاهر گردنبند ساخت آن بسیار آسان است و اغلب وسایل مورد نیاز برای ساخت گردنبند کهکشانی لوازمی است که معمولا در اتاق خانم ها به راحتی پیدا می شود . همین الان دست به کار شوید و این گردنبند زیبا را به مجموعه زیور آلات خود بیاورید.

اگر از ساخت زیورآلات لذت می برید و یا به دنبال تجربه ای دیگر در زمینه کار دستی هستید پیشنهاد ما در مجموعه نی نی یاری مطالعه دامن توتو : دامنی زیبا بدون نیاز به دوخت و  ایده های ساختنی است،به آنها هم سری بزنید.

ساخت گردنبند کهکشانی فانتزی

ساخت گردنبند

وسایل مورد نیاز ساخت گردنبند کهکشانی:

پلاک مثلثی (و یا در هر شکلی که خودتان دوست داشته باشید. می توانید از پلاه های قدیمی رنگ و رو رفته هم استفاده کنید.)

زنجیر گردنبند

لاک ناخن یا رنگ اکرلیک در یک رنگ تیره (در اینجا از نیلی استفاده شده) یک رنگ روشن ( در اینجا از سفید استفاده شده) و ترکیب دو رنگ دیگر (صورتی و یاسی)

براق کننده اکلیلی ناخن

تاپ کت ناخن

اسفنج

 

روش ساخت گردنبند کهکشانی:

ابتدا با رنگ تیره پس زمینه کار را رنگ کنید و بگذارید تا کاملا خشک شود.

ساخت گردنبند

حالا اسفنج را بردارید و از هر رنگ کمی روی پلاک بزنید. ما از صورتی شروع کردیم.

ساخت گردنبند

آنقدر با اسفنج روی برد رنگ ها را بپاشید تا طرح کهکشان به خود بگیرد. هر چه در هنرنمایی روی ناخن بهتر بوده باشید بهتر می توانید شکل زیبایی به گردنبندتان بدهید.

ساخت گردنبند

ابتدا برق ناخن اکلیلی و سپس تاپ کت را روی کار بزنید.

ساخت گردنبند

زنجیر را از پلاک رد کنید و از گردنبند استفاده کنید.

ساخت گردنبند