کوش آداسی از شهر های ساحلی و زیبای کشور ترکیه است که شامل سواحلی دیدین در کنار دریای مدیترانه می شود. این شهر جاذبه های مختلف تاریخی و طبیعی را در کنار هم دارد و انواع نقاط دیدین و جالب درون این شهر وجود دارد. شهر کوش آداسی دارای مناطق زیبا و دیدنی است که برای پیاده روی و لذت بردن از مناظر زیبا بسیار خوب است. این شهر شامل کافه ها و رستوران های بسیار خوب و متعددی می شود. در آنجا می توانید در هتل های بسیار خوب و ۵ ستاره اقامت داشته باشید که تاثیر زیادی در تجربه سفر شما دارد. تور گردشگری کوش آداسی در میان ایرانیان در حال شناخته شدن است و بسیاری این منطقه بسیار زیبا را برای گردش در هنگام تعطیلات خود انتخاب میکنند در ادامه به بهترین نقاط دیدنی شهر کوش آداسی خواهیم پرداخت و تعدادی از بهترین جاذبه های این شهر را به شما معرفی می کنیم.

جزیره کبوتر در شهر کوش آداسی ترکیه

یکی از نقاط دیدنی معروف و پر طرفداری که در شهر کوش آداسی در تور ترکیه وجود دارد جزیره گورچین آدا یا جزیره کبوتر است. انی جزیره دارای پلی خاکی بوده که آن را به شهر کوش آداسی متصل میکند و به راحتی می توانید به آنجا بروید و از جاذبه های این جزیره دیدن کنید. در آنجا یک بنای باستانی مربوط به قرن ۱۳ میلادی وجود دارد که قلعه ای متعلق به دوران روم باستان می شود. این قلعه زیبا شامل دیوار های سنگی بوده و برجی را دارا است که می توان بر روی آن مناطق زیبا اطراف این جزیره را ملاحظه نمود. در آنجا کافه و رستوران وجود دارد و بسیاری برای لذت بردن از مناظر زیبای غروب آفتاب به این جزیره می روند.

جاذبه های گردشگری شهر کوش آداسی ترکیه | نی نی یاری

منطقه بندر گاه تفریحی کوش آداسی ترکیه

به اعلام سایت سفر باتو ، دیگر نقطه معروف و دیدنی که بسیاری از توریست ها در آنجا به تفریح می پردازند بندرگاه معروف کوش آداسی است. این مکان زیبا در زمان قدیمی هم بسیار مورد توجه بوده و در آنجا کاروان سرایی مربوط به دوران عثمانیان و قرن ۱۷ میلادی وجود دارد. یان بندرگاه بسیار زیبا است و انواع قایق ها و کشتی های تفریحی در آنجا پهلو می گیرند و می توانید در آنجا انواع کشتی و قایق ها را برای تفریحات کرایه کنید. در آنجا انواع هتل ها و رستوران ها و کافه ها هم وجود دارد و می‌توانید انواع غذا و نوشیدنی های خوشمزه را در کنار لذت بردن از مناظر زیبا میل کنید. در آنجا انواع فروشگاه ها با محصولات مختلف صنایع دستی هم می توانید پیدا کنید.

شهر باستانی پرین کوش آداسی ترکیه

از مکان های تاریخی و باستانی اطراف کوش آداسی یک شهر مربوط به دوران یونان باستان وجود دارد که به شهر تاریخی پرین نامیده می شود این شهر دارای انواع جاذبه های تاریخی بوده و در آنجا بقایایی از بناهای مختلف یونانی را می توانید مشاهده کنید که شامل ستون های مرمری و کف های سنگی می شود. آنجا در دوران پیش از میلاد مسیح شهری شلوغ و مشهور بوده است که به قرن ۳ پیش از میلاد باز می گردد. در آنجا معبد و همچین آمفی تئاتر وجود داشته است.

معبد دیدیما کوش آداسی ترکیه

دیگر بنای باستانی در نزدیکی شهر کوش آداسی معبد دیدیما است که در آنجا می‌توان یکی از بناهای بسیار زیبا و شگفت انگیز که مربوط به دوران یونانیان باستان می شود را ملاحظه کرد. آنجا شامل سنگهای مرمر تراش خورده و ستون های بسیار زیبا بوده و می‌توان بقایای این بناهای زیبا را مشاهده کنید. در آنجا ۱۲۲ ستون وجود داشته است که هر کدام به زیبایی هرچه تمام تر تزئین شده و تراش خورده است. این معبد مربوط به دیدیما یکی از الهه های مقدسی بوده که در آیین یونانیان به آن اشاره شده است.

شبه جزیره دیلک در کوش آداسی ترکیه

اگر به دیدنی های طبیعی علاقه دارید و می خواهید یکی از بی نظیر ترین مناطق دیدنی طبیعی در ترکیه را ملاحظه کنید می توانید به شبه جزیره دیلک که در ۲۶ کیلومتری شهر کوش آداسی قرار دارد بروید. این منطقه یک پارک ملی حفاظت شده بوده که شامل انواع جاذبه های طبیعی بسیار زیبا و دیدنی می شود این پارک زیبا دارای سواحلی بسیار عالی با شنهای روشن و آبهای شفاف می شود که بسیاری از علاقه مندان به طبیعت را به خود جذب کرده است.

ساحل کادینلار دنیزی کوش آداسی ترکیه

یکی از ساحل های معروفی که در شهر کوش آداسی می توانید به آنجا بروید ساحل بانوان است که در زمان قدیم تنها محلی برای به ساحل رفتن بانوان بوده که به همین دلیل به این نام شناخته می شود. این ساحل دارای آبهای بسیار تمیز و شنهای روشن و نرم بوده و از معروف ترین نقاط ساحلی است که در این شهر وجود دارد. در اطراف آنجا هم انواع کافه ها و رستوران ها وجود دارد.