مرکز خرید وان ای.وی.ام

یکی از جاذبه های شهر وان ، مراکز خرید مدرن و بازارهای متعدد آن است ، که سبب شده اغلب مسافران ایرانی این شهر را برای خرید برگزینند . زیرا در شهر وان هزینه های سفر و اقامت بسیار پایین تر از دیگر شهر های ترکیه است و همه برندهای بزرگ ترکی نیز در اینجا نمایندگی دارند .
پیشنهاد می کنیم بازار گردی و خرید خود را با وان وی وی ام در تور وان آغاز کنید . در این مجموعه برندهای بزرگ و معتبری شعبه دارند و در برخی ایام سال و به خصوص در اواخر فصل ، شاهد تخفیف های استثنائی آنها خواهید بود . این مجموعه دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است و جابگوی همه نیاز های شما خواهد بود ، بعنوان مثال این مرکز خرید دارای رستوران های متنوع و زمن بازی برای کودکان است.
به اعلام سایت سفر باتو ، با یک بار خرید از این مجموعه کارت تخفیف دریافت می کنید و میتوانید در فستیوالهای مختلف حضور داشته باشید . همچنین این مرکز خرید دارای اتاق مراقبت از کودک ، پارکینگ ، صندلی چرخدار رایگان ، کالسکه رایگان و مسجد است .

از مراکز خرید آیدین تا برخی از رستوران محبوب و با کیفیت شهر وان | نی نی یاری

مرکز خرید تورکوآز وان AVM

این مرکز خرید نیز یکی از بهترین ها ست و دارای فضایی بسیار زیبا و دلنشین است و با تنوع بالای محصولات ، طرفداران زیادی دارد . در داخل این مرکز خرید کافه نسبتا کوچکی وجود دارد که میتوانید برای دقایقی هم که شده در آن استراحت نموده و خود را مهمان یک عصرانه دلچسب بکنید . در کنارتنوع بالای محصولات ، تورکوز وان ای وی ام دارای امکانات متنوعی همچون سالن سینما ، بولینگ و همچنین رستوران های متنوع است .

مرکز خرید آیدین پریهان

آیدین پریهان پیشنهاد سوم ماست که بهتر است سری به آن بزنید و از محصولات متنوع و باکیفیتش دیدن کنید . مرکز خرید آیدین پریهان علاوه بر فروشگاههای متنوع و برندهای معتبر دارای رستوران های متنوع ، سالن فود کورت ، کافی شاپ و سالن سینماست . و میتوانید انواع غذاهای بین المللی و ترکی را در رستوران های این مجموعه میل کنید . باید افزود آیدین پریهان مکان ایده آلی برای خرید های نسبتا ارزان است و در برخی ایام سال ، تخفیف های استثنائی را برای مشتریان خود قائل می شود .

آتایوس سیلور Atayos Silver

مرکز خرید آتایوس سیلور (Atayos Silver) مرکز عرضه جواهرات مختلفی نظیر طلا ، نقره ، اکسسوری ، ساعت و … است که با ورود به آن از تنوع کالا ها حیرت زده خواهید شد . البته بخشی از این مرکز خرید به عرضه پوشاک اختصاص یافته که قیمت هایی نسبتا مناسب و کیفیت بالایی دارند . و در گوشه ای دیگر از آن ، شیرینی فروشی بزرگی را می بینید که انواع شیرینی جات سنتی این شهر را عرضه می کند که برای تهیه سوغات بسیار ایده آل است .

برخی از رستوران محبوب و با کیفیت شهر وان

رستوران آکدامار وان Akdamar Restaurant
این رستوران شگفت انگیز در جزیره آختامار قرار دارد و میتوانید با قایق به جزیره Akdmar بروید و پس از گشت و گذار در طبیعت زیبای جزیره ، مهمان رستوران با کیفیت آکدامار باشید . این رستوران دارای منویی بسیار متنوع است ولی بیشتر بواسطه غذاهای دریایی و سرو ماهی های تازه و لذیذ به شهرت رسیده است . آکدامار یکی از بهترین رستوران های شهر وان است که اغلب در طول تابستان میزهای آن مملو از مشتری استو با خوراک های متنوع ترکی و سنتی از مشتریان پذیرایی می کند . اما پیشنهاد ما به شما صرف تاوا و ماهی است .

دمک کباب وان Damak Kebap

حین اقامت در شهر وان ، با مشکل غذایی روبرو نخواهید بود و اغلب رستوران های این شهر صبحانه ، ناهار و شام را به شکلی مفصل سرو می کنند . و بیشتر غذاهای ترکی با ذائقه ما ایرانیان همخوانی دارد . دمک کباب یکی از رستوران های مشهور شهر است و بواسطه کباب های چرم و نرمش به شهرت رسیده است که طمع و مزه آن به کباب کوبیده بسیار شبیه است . این رستوران در خیابان جمهوریت قرار دارد و با اینکه خیلی بزرگ نیست ، اما بسیار پر طرفدار و مشهور است . میتوانید در کنار غذا ، دوغ های خوشمزه و سالادهای متنوع آن را امتحان کنید .

رستوران الیت وان Elite Restaurant

یکی از معروف ترین رستورانهای شهر وان ترکیه ، رستوران الیت است . که دارای محیطی شیک و زیباست و بوفه آن انواع صبحانه های محلی و بین المللی را شامل می شود. در وعده های دیگر نیز میتوانید طعم غذاهای لذیذ ترکی و همچنین انواع غذاهای معروف ایتالیایی را امتحان کنید .

رستوران تپه اوکاکباسی وان

رستوران تپه اوکاکباسی یکی از بهترین رستوران های شهر وان است که علاوه بر محیطی زیبا و پاکیزه دارای منویی متنوع است و مکان مناسبی برای صرف خوشمزه ترین کباب هاست . میزهای این رستوران در اغلب اوقات سال پر است و پیدا کردن جای خالی به شانس بالایی نیاز دارد .