مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه در خیابان شیخ زاید که یکی از خیابان های اصلی شهر است قرار دارد و نام آن از نام جهانگرد معروف ( ابن بطوطه ) گرفته شده است و در طراحی آن هم از شهر هایی که وی به آنها سفر کرده ، الهام گرفته شده است . این مجموعه بیش از دویست و پنجاه مغازه و فروشگاه را در خود جای داده و همچنین دارای بیش از پنجاه رستوران است .

مرکز خرید مرکاتو

مرکز خرید زیبا و مدرن مرکاتو در ساحل جمیرا در تور دبی ارزان قرار دارد و از این بابت بسیار پر بازدید و پر طرفداراست . در طراحی این مرکز خرید از معماری شهر های ایتالیا الهام گرفته شده و همین امر ظاهری متفاوت و زیبا به آن بخشیده است . این مجموعه همچنین دارای امکانات رفاهی فراوانی است و وقت گذرانی در آن لذتبخش خواهد بود .

 

آشنایی بیشتر با مراکز خرید دبی | نی نی یاری

 

مرکز خرید برجمان

به اعلام سایت سفر باتو ، برجمان مرکز خریدی مدرن و بسیار شیک است و بیش از سیصد فروشگاه را در خود جای داده است . و در طبقه سوم آن ، محوطه بازی برای کودکان وجود دارد و خرید و گشت و گذار در آن بسیار لذت بخش خواهد بود.

اوت لت مال

این مراکز خرید که اصطلاحا ” اوت لت ” نامیده می شوند ارزانترین مراکز خرید دبی به شمار می روند و برندهای معروف را می توانید ارزان تر از هر جای دیگری در این مراکز گیر بیاورید و بخرید و اینکه اوت لت مال که اولین اوت لت خاورمیانه می باشد ، میزبان ۱۲۰۰ برند معتبر دنیا است و اگر دنبال خرید ارزان ولی با کیفیت هستید و هدف اصلی شما از سفر به دبی به دبی ، خرید کردن است حتما به این مرکز خرید بروید ، زیرا تخفیف ها فوق العاده اند و بعضا به ۹۰% هم می رسند .
در این مکان می توانید بهترین سوغاتی ها را بخرید و بهترین فروشگاه برای این کار ” کاونت گاردن ” است که با صنایع دستی های ارزانش همه را شگفت زده می کند ، علاوه بر فروشگاه ها می توانید از مرکز تفریحی فرهنگی که در این جا وجود دارد ، بهره بگیرید و جهت اطلاع شما گردشگران عزیز این اوت لت در خیابان العین واقع شده است که برای رسیدن به آن باید در ایستگاه متروی برجمان با اتوبوس های شماره ۶۶ و۶۷ برانید .

مرکز خرید امارات مال

این مرکز خرید با معماری بی نظیر خود و شعبی بالغ بر ۵۶۰ برند بین المللی از فروشگاه های لباس ، کیف و کفش ، لوازم و پوشاک ورزشی ، لوازم الکترونیک و لوازم خانگی و … را در خود جای داده است و مطمئن باشید در هر سن و سلیقه ای که هستید ، دست خالی از این مرکز خرید بیرون نخواهد آمد . نکته قابل توجه که گردشگران و مسافران را به سمت خود کشانده است مراکز تفریحی این مجموعه می باشد که شامل اولین سالن سرپوشیده اسکی در دبی به نام اسکی دبی و با سالن های متعدد بولینگ و بیلیارد ، چندین استخر و بیش از ۹۰ رستوران و کافه های بین المللی با هر فرهنگ و ذائقه پذیرای شما مسافران و گردشگران می باشد .

دراگون مارت

این جا چین دبی است و همه چیز ساخت چین است ، این مرکز که به شکل اژدها طراحی شده ، بالغ بر ۴۰۰ مغازه دارد و بزرگ ترین مرکز خرید چینی در بیرون از کشور چین به حساب می آید و این مرکز ، معدن لباس های ارزان و باکیفیت است و همچنین اجناس دیگر این مرکز مثل کیف ، کفش و لوازم منزل را نیز می توان ارزان پیدا کرد ، برای رسیدن به این مرکز از مترو ایستگاه الرشیدیه و اتوبوس شماره ۳۶۶ استفاده نمایید .

سیتی سنتر دیره

تا قبل از اینکه مراکز خرید ابن بطوطه و امارات مال و دبی مال ساخته شوند، لقب بزرگ‌­ترین مرکز خرید دبی به سیتی سنتر دیره تعلق داشت. مرکز خرید پرزرق و برق دیره میزبان تعداد زیادی از مشهورترین برندهای جهان در زمینه­‌های مختلف از لوازم خانه تا پوشاک است. در این مرکز خرید یک شعبه آیکیا و کارفور (هایپرمارکت زنجیره‌­ای فرانسوی) هم وجود دارد.